Multimedialna gra edukacyjna BioSmartFarm
Autorzy:
Jacek Walczak
Katarzyna Izydorczyk
Marek Rudziński
Monika Szymańska
Tomasz Piechota
Głównym celem stworzonej przez nas gry jest edukacja z zakresu prowadzenia zrównoważonego rolnictwa. Gra próbuje pokazać, jak współczesne rolnictwo, nawet na poziomie niewielkich gospodarstw rodzinnych, może stać się zrównoważonym, chroniącym bioróżnorodność, środowisko, klimat i nadal efektywnie produkować żywność.
Przyjęty w grze model gospodarstwa i kierunek przemian, są realnym odzwierciedleniem z praktyki. Zespół autorów starał się oddać w zawartych treściach, nie tylko swoje praktyczne wieloletnie doświadczenie zawodowe, ale także uwzględnić wszystko to, co czeka rolników w najbliższej przyszłości, a podyktowane jest europejskimi strategiami, w tym Europejskim Zielonym Ładem i Wspólną Polityką Rolną, będącymi odpowiedzią na kryzys klimatyczny. Wszystko to z uwzględnieniem aktualnych realiów ekonomicznych i technologicznych.
Gra ma za zadanie uświadomić uczniom zachodzące zjawiska, nowe trendy, a może nawet zainspirować do zmian w rodzinnych gospodarstwach rolnych.
Źródło finansowania: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Nazwa projektu: Zrównoważone rolnictwo w służbie bioróżnorodności
Data publikacji: 30.11.2021
Rok wydania: 2021
Rodzaj materiału: Gra edukacyjna
Głównym celem stworzonej przez nas gry jest edukacja z zakresu prowadzenia zrównoważonego rolnictwa. Gra próbuje pokazać, jak współczesne rolnictwo, nawet na poziomie niewielkich gospodarstw rodzinnych, może stać się zrównoważonym, chroniącym bioróżnorodność, środowisko, klimat i nadal efektywnie produkować żywność.
Przyjęty w grze model gospodarstwa i kierunek przemian, są realnym odzwierciedleniem z praktyki. Zespół autorów starał się oddać w zawartych treściach, nie tylko swoje praktyczne wieloletnie doświadczenie zawodowe, ale także uwzględnić wszystko to, co czeka rolników w najbliższej przyszłości, a podyktowane jest europejskimi strategiami, w tym Europejskim Zielonym Ładem i Wspólną Polityką Rolną, będącymi odpowiedzią na kryzys klimatyczny. Wszystko to z uwzględnieniem aktualnych realiów ekonomicznych i technologicznych.
Gra ma za zadanie uświadomić uczniom zachodzące zjawiska, nowe trendy, a może nawet zainspirować do zmian w rodzinnych gospodarstwach rolnych.
Głównym celem stworzonej przez nas gry jest edukacja z zakresu prowadzenia zrównoważonego rolnictwa. Gra próbuje pokazać, jak współczesne rolnictwo, nawet na poziomie niewielkich gospodarstw rodzinnych, może stać się zrównoważonym, chroniącym bioróżnorodność, środowisko, klimat i nadal efektywnie produkować żywność.
Przyjęty w grze model gospodarstwa i kierunek przemian, są realnym odzwierciedleniem z praktyki. Zespół autorów starał się oddać w zawartych treściach, nie tylko swoje praktyczne wieloletnie doświadczenie zawodowe, ale także uwzględnić wszystko to, co czeka rolników w najbliższej przyszłości, a podyktowane jest europejskimi strategiami, w tym Europejskim Zielonym Ładem i Wspólną Polityką Rolną, będącymi odpowiedzią na kryzys klimatyczny. Wszystko to z uwzględnieniem aktualnych realiów ekonomicznych i technologicznych.
Gra ma za zadanie uświadomić uczniom zachodzące zjawiska, nowe trendy, a może nawet zainspirować do zmian w rodzinnych gospodarstwach rolnych.